24 Oktober 2010

Kata Hikmah Untuk Memotivasikan Diri

# Ada strategi berkesan untuk mencapai kejayaan kewangan. Anda tidak perlu bekerja bertahun-tahun mencuba itu dan ini untuk mencapai kejayaan kewangan. Jika anda menemui orang yang telahpun mempunyai kejayaan kewangan, anda hanya perlu mengetahui tentang strategi mereka dan menggunakannya untuk mengeluarkan hasil yang sama, ini menjimatkan banyak masa dan usaha. Inilah kuasa mencontohi.

# Dalam masyarakat hari ini sesiapa yang mempunyai maklumat dan cara untuk menyampaikan maklumat itu akan mendapat seperti apa yang raja-raja zaman dahulu miliki; kuasa penuh!

#Tapi sebenarnya maklumat sahaja tidak cukup. Ilmu hanya menjadi kuasa yang berpotensi apabila berada dalam genggaman orang yang tahu bagaimana untuk membolehkan dia membuat tindakan yang efektif. Pada hakikatnya, definisi sebenar perkataan kuasa ialah; keupayaan untuk bertindak!

# Individu yang tidak pernah melakukan apa-apapun, tidak membuat sebarang kesilapan. Bagaimanapun dengan tidak melakukan apa-apa itulah kesilapan yang sebenarnya.

# Orang yang malang dalam hidupnya ialah mereka yang asyik/sentiasa teragak-agak dalam membuat keputusan.

IKLAN SENDIRI# kalau anda mahu menambah pendapatan, sila KLIK INI

IKLAN SENDIRI# Anda mahu buat sendiri roti? Bila anda pandai buat roti, anda boleh gunakannya untuk menambah pendapatan atau untuk makan sekeluarga, KLIK SINI

Tiada ulasan:

Catat Ulasan